Wellington

11 januari 2019 - Te Aro, Nieuw-Zeeland

Gisteren de overtocht gehad van Zuid  naar Noord, tijdens de overtocht heeft Quinn zich uit kunnen leven in de speeltuin en hebben wij genoten van het uitzicht wat een ongelooflijk mooi land is het toch. Bij aankomst in Wellington krijgen we een cultuurshock zoveel gebouwen en mensen op een klein stukje zijn we al even niet meer gewend. Onze nieuwe auto staat al klaar koffers erin en op zoek naar het hotel. In Wellington staat het Te Papa museum en dat wilde papa en mama graag zien, we hebben het heel snel gezien reisleider Quinn keek wel maar riep continu, mooi kom volgen jullie mij, oftewel we hebben dingen gezien waar we het verhaal niet van kennen haha. Daarna nog een wandeling bij het Harbour front en toen kwamen we een gele M tegen🙈🤣. Wij hadden het al gezien maar onze clown deed net alsof hij het niet zag maar plotseling zei hij mijn buikje heeft honger mama zullen we kijken of we ergens kunnen eten? Nou misschien als we iets lekkers tegen komen kunnen we even wat eten Quinn. Binnen 30 seconden stonden we ineens binnen bij de Mac, kom kijk ik denk dat we hier wel lekker kunnen eten mama en papa 🤣 als toetje het standaard dagelijks ijsje😍( daar moeten we thuis eens wat anders op gaan verzinnen😏) en na het eten nog even door Cuba street (Winkels en terrasjes) terug richting het hotel. Was weer een geslaagde dag.

1. Tini en Marijke:
    11 januari 2019
    Wederom weer prachtige foto's.
    De natuur ziet er zo schitterend uit.
    Dit moet voor jullie een prachtige vakante zijn.