Einde van een heerlijke tijd.

31 januari 2019

Dan ineens zit het er weer op. Wat hebben we veel gezien en gedaan. Ijsmeren, Queenstown, te Anau, milford sound, Wanaka, fox glacier, Hokitika, abeltasman park en picton zoveel moois op het zuider eiland hier was de vakantie al geslaagd! We mochten alleen nog 3 weken en met als hoogte punt het weer zien met Stef en zijn gezin. Hoe raar kan het zijn dat je na 18,5 jaar elkaar weer ziet en aan kunt raken en de gesprekken gewoon verder gaan waar we toen gebleven waren. Natuurlijk weer met een emotioneel afscheid... jaren geleden vertrok Stef en zeiden we nog tot ziens. Nu vertrokken wij en kunnen alleen nog de hoop hebben dat Stef met zijn gezin ons nog ooit bezoekt. De kans is klein maar John en ik hebben geleerd zeg nooit nooit... het leven kan je zomaar verrassen😀. Buiten Stef was het noorder eiland anders als zuid maar had ook zijn mooie dingen. Cape Reinga, bay of island, baylys beach, Rotorua, Tongariro, kerikeri, paihia Wellington en als laatste Auckland. Nu bijna 6 weken verder 5039 km gereden 42499 km in totaal afgelegd, een lege beurs en zoveel ervaringen verder kunnen we zeggen het was de reis meer als waard! Wat hebben we genoten van het samen zijn de avonturen en wat is ons manneke wijs geworden. Dit neemt niemand ons ooit nog af😊. Lieve groetjes John, Liek  en Quinn

1. Familie Groothuis:
    31 januari 2019
    Aaaaah🥰 Home sweet Home!! Welkom thuis!!!
  2. Erik:
    31 januari 2019
    Have a save trip back! Prachtige reis geweest zo te zien en mijn haar en ik zijn blij dat jullie weer terug komen. ;)
  3. Tini en Marijke:
    Goede reis buurtjes.
  4. Dimitri:
    31 januari 2019
    Ook zo'n hekel om na n vakantie weer naar huis te MOETEN?😞😞
  5. Lia en Carel.:
    31 januari 2019
    Wat hebben jullie een geweldige tijd gehad ,zoveel gezien en mee gemaakt ❤.
    Dit vergeten jullie nooit meer .
    Welkom thuis .
    En tot gauw. Xx