Picton

10 januari 2019 - Picton, Nieuw-Zeeland

Zo we zijn weer online😀. In Motueka zaten we in een motel waar het drama was met internet. Verder was het motel sowieso en drama🙈maar het had een zwembad en een speeltuin dus 1 van ons 3 vond het super! Mag je raden wie van de 3 haha. Vanmorgen dus om 8.00 op volle snelheid verder op naar Picton via de Queen Charlotte drive. Opnieuw een prachtige route de eerste stop maakte we bij Jacks coffee bij Pelorus bridge. Quinn zijn vertrouwde ijsje van de dag en wij heerlijk aan de koffie in de bossen wat een rust wat een luxe. Daarna weer op pad zegt Quinn wie heeft deze route gekozen? John zegt mama hoezo? Nou ik vind dat mama altijd veel bochtjes kiest hoor. Ik zeg maar deze weg is toch juist heel mooi. Ja hoor maar nu hebben we genoeg bochtjes gehad mama! 🙈 uiteindelijk met vele mooie stop plaatsen hebben weer Picton bereikt de laatste plaats op het zuider eiland voor ons. Morgen varen we over naar Wellington en zijn we dus halverwege onze reis wat vliegt de tijd zeg. Vanmiddag  zijn we uiteindelijk alleen in een speeltuin geweest de mannen hadden geen zin meer om verder op onderzoek uit te gaan dus de relax stand maar heerlijk aan gezet in het park. Net alle koffers weer gereorganiseerd morgen willen we natuurlijk niet met 30 tassen hoeven te sjouwen en de auto weer leeg gehaald die blijft n.l. achter. Hopelijk is het noorder eiland net zo mooi als het zuider eiland

1. Dimitri:
    10 januari 2019
    Nu maar hopen dat aan de overkant n andere auto klaarstaat hahaha
  2. Marcia:
    10 januari 2019
    Goedemorgen lieve globetrotters het gras is altijd groener aan de overkant!!😂😂Niet zeeziek worden🤢blijf genieten,!
    👋👋
  3. Lia en Carel.:
    Succes .
    Fijn genieten ,elke dag iets nieuws ❤
  4. Mireille:
    10 januari 2019
    Hallo allemaal, vandaag met de kinderen de foto’s bekeken. ze vinden het heel mooi Quinn! Fijne vakantie nog en tot snel, want we missen je wel hoor! groetjes van Mireille, Fleur, Myrthe, Rijn, Mauro, Lieke, Lisanne, Esmee, Esmé, Floortje en Flynn
  5. Thea en Arie:
    11 januari 2019
    Hoi hoi!
    Wat leuk om mee te leven en mee te genieten.
    De vragende "inbreng" van Quinn vinden we prachtig!!
    Veel plezier met deel twee van de expeditie!