Kerikeri

25 januari 2019 - Kerikeri, Nieuw-Zeeland

Zo het was even stil met fam Boezer spam😊. Vanuit Baylys beach zijn we via de westkust omapere, kaikohe en toen naar Kerikeri gereden. Onderweg zijn we de beroemde kauribomen gaan bekijken en hebben we verschillende stops gemaakt bij mooie uitkijkpunten. In kerikeri aangekomen zijn we 2 dagen gaan kamperen deze 2 dagen hebben we heerlijk rustig aan gedaan. Het stadje bekeken, we zijn met de boot naar Russel gevaren en hebben Waitangi bezocht. Op een markt in Paihia hebben we een mooi kunstwerk gezien voor thuis aan de muur maar daar zijn we nog even over aan het nadenken. Na 2 dagen rust was het weer tijd voor actie! Gisteren hebben we een excursie gedaan naar Cape Reinga het aller noordelijkste puntje in Nieuw Zeeland. Dat was een beleving, met een vrachtwagen over het strand crossen en daar surfen vanaf de duinen gaaf! Ook Cape Reinga was heel mooi om de oceanen samen te zien komen. Met Quinn zijn we 3 dagen geleden definitief in de waarom? fase gekomen🙈 letterlijk op alles volgt waarom? Papa wordt er horendol van 🤣 mama kan het nog hebben en probeert zoveel mogelijk alles uit te leggen maar laten we zeggen het heeft wat maar moet niet te lang duren🙈

1. Peter:
    25 januari 2019
    Kei mooie foto’s
  2. Familie Groothuis:
    25 januari 2019
    Mooi foto’s !!! Maare...... dat kunstwerk kan John zelf wel knutselen toch?? Paar stalen visjes, en klaar!🤣🤣😉