Bay of islands

26 januari 2019 - Kerikeri, Nieuw-Zeeland

Waarom vaart een boot, vliegt een vliegtuig en rijden we met een auto? Ook goedemorgen Quinn 🙈🤣😀.

Waarom is het hier nu licht en bij opa en oma donker?🙈 Quinn eet je boterham even op we moeten zo gaan naar de boot. Waarom gaan we naar de boot? Krijgen we dan weer een nieuwe auto? Nee vandaag gaan we naar de boot en gaan we varen om dolfijnen te zien en naar een mooie rots met een gat erin waar we doorheen gaan varen. Mag de auto dan mee? Nee dat gaat niet Quinn. Waarom niet mama?...... kan iemand me zeggen hoe lang deze fase is????? De bay of island tour was geweldig we hebben zeehonden en 4 verschillende groepen dolfijnen gezien fantastische beesten om zo in het wild te zien! The hole in the Rock( als je goed kijkt op de foto lijkt het een olifant) was ook leuk maar de dolfijnen maakte de dag😊. Nog even een stop bij en mooi strandje waar mama en Quinn nog even hebben verveeld in het water terwijl baywatch papa op de uitkijk stond want we waren de zwembandjes vergeten🙈. We hadden nog wat tijd over vanmiddag en aan Quinn de vraag wat gaan we doen? 2 dagen geleden hebben we voor het eerst midget golf gedaan met Quinn en blijkbaar was dat een succes want hij wilde met het balletje en de stok gaan doen zoals hij het benoemde😀. Voor de tweede keer deze week moesten mama en Quinn de winst naar papa laten gaan🤔. Zo John ik heb het vandaag wel benoemd! Ik kreeg een opmerking dat bij verlies er ineens niet over geschreven werd🤣. Morgen gaan we de laatste keer op weg naar een nieuw hotel. AUCKLAND onze laatste plaats die we aan doen in Nieuw Zeeland.

1. Marcia:
    26 januari 2019
    Wederom geweldige foto’s en wat een mooie natuurlijke omgeving!
    Tja, Quinn nog maar even bezig houden met zijn “waarom”........😉
    Wie weet wat dat weer gaat opleveren 😂!!
    Waarom zwemmen hier zoveel Dolfijnen waarom maak jij zoveel leuke en mooie foto’s mama???
    Blijf nog even doorgaan kunnen we nog eventjes mee genieten.
    Heel veel plezier!👍😘😘
  2. Marcia:
    26 januari 2019
    Trouwens jou trant van de reis verslagen zijn leuk om te volgen en boeiend........top Liek👍💋
  3. Ilse:
    26 januari 2019
    Ha ha...de waarom fase? Kan makkelijk nog járen duren 😉 geniet er nog even van! Xx
  4. Egbert:
    26 januari 2019
    Weer super mooie foto's. En wat gaaf die dolfijnen. Jullie hebben een schitterende reis gemaakt. Leuk om te volgen. Geniet nog die laatste week. En goede reis terug.
  5. Lia en Carel.:
    Geweldige foto s .en een top verhaal. ❤
    Geniet er nog van .lieve gr
  6. Thea en Arie:
    27 januari 2019
    Iedere keer weer opnieuw genieten van jullie verhaal en prachtige foto's!
    Wat leuk om zo "mee te reizen!"
    Heel veel plezier de laatste dagen en voor daarna een voorspoedige thuisreis!
    En...heerlijk weer naaste buren te hebben straks!
  7. Jannie:
    27 januari 2019
    Wat een geweldige reis! Maar het wordt nu tijd dat jullie terugkomen. De kinderen missen Quinn!