Wellington

12 januari 2019 - Te Aro, Nieuw-Zeeland

Dagje Wellington vandaag hebben we grotendeels buiten de drukte van de stad door gebracht. Op internet had ik een mooie route gevonden langs allerlei baaien van Wellington. Op internet werd de vergelijking gemaakt met L.A maar dan in het klein, nu wel het geval dat we daar ook zijn geweest 😊 dus wij wilde het wel eens meemaken. Mooie scenic route check! Boulevard check! Hollywood sign, Wellington sign check! Dure winkelstraat check! Heuvels/ bergen check! Dure mooie huizen, hmmm helaas, misschien wel dure maar wij vinden dat er overal wel flink wat onderhoud gedaan mag worden. Dan mogen er natuurlijk ook de filmstudio niet ontbreken check! Vandaag op de set geweest van Thunderbird en in de studio's waar de lord of the ring, hobbit films zijn gemaakt. Leuke tour maar idd in Amerika doen ze alles net even wat grootser en over de top aanpakken.   Al met al vonden wij de route dus geslaagd super mooi en ze mogen idd zeggen L.A. in het klein. Vanmiddag nog een fotoshoot gehad door fotograaf in de dop Quinn( die dacht geef mij dat ding maar anders loopt m'n moeder mij weer achterna🤣) we hebben in een deuk gelegen en ik heb net 108 foto's zitten verwijderen dus hij nam het serieus en ik moet hem complimenten geven we staan er goed op 😊. Eigenlijk was de bedoeling nog om met de cable car naar de botanische tuin te gaan alleen waren we alle 3 op voor vandaag en we hadden nog 1 belangrijke taak! Ijsjes tijd! Ja die mogen we natuurlijk niet vergeten🤣. Mama nog even wat Kaas en Chocolade ingeslagen voor Stef,Amanda,Vincent en Ahrania want morgen gaan we dan toch eindelijk Stef weer zien. Die heeft de bbq aan als we komen en een leuk programma bedacht voor de tijd bij hem. Ja en dan wil je niet met lege handen aankomen natuurlijk😊. Al met al weer een dag voorbij! Nog maar 18 dgn en dan is het weer voorbij🙈. De tijd vliegt en we genieten enorm van alles wat we zien maar ook zeker van de tijd met elkaar😍.

1. Lia en Carel.:
    12 januari 2019
    Wat een mooie foto s .
    Top dat jullie zo genieten van elkaar ,Dit vergeten jullie nooit meer ❤
    Fijne tijd bij Stef.
    Ge