Wanaka

2 januari 2019 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

De early birds waren weer vroeg onderweg😊.
Richting Wanaka deze keer, het eerste stuk over een route die weer al eerder hebben gereden.
Aangezien we zo vroeg zijn nog heerlijk rustig op de weg kunnen we lekker door blazen.
We hebben onze zinnen gezet op een lekkere duik en onze nieuw locatie heeft heel toevallig een zwembad😀.
Maar eerst wordt mijn hoogtevrees weer eens op de proef gesteld 🙈.
Heb het er nog niet eerder over gehad maar sommige wegen hier pfff Jezus wat steil en kronkelig en smal!
Inmiddels als ik weer eens zeg niet zo snel he, kijk uit komt een smal stuk aan of schat zie je de borden met de snelheden erop?
Reageren er 2 mannen tegelijk Mama niet zo zeuren hoor komt allemaal goed🙈. Nou vandaag was tot nu het toppunt, heb tot 2 keer toe zgn een mooi uitzicht verzonnen om even te kunnen stoppen.
De laatste stop zegt John " denk dat mama nu wel de broek vol heeft" en dan heb je een 4 jarige bij die alles nogal letterlijk neemt......
Uiteindelijk weer safe in Wanaka aangekomen niets aan het handje dus.
Super mooi resort en de mannen willen gelijk zwemmen natuurlijk alleen hebben we hard wat boodschappen nodig en ook de auto heeft dorst daarbij wil mama natuurlijk vandaag nog wat zien dus hebben we een onderhandeling over de planning gehad😊.
Mama wil de Wanaka tree zien.
Quinn wil naar de Dinosaurus speeltuin.
Dan wil niemand maar worden er wel boodschappen gedaan en getankt.
Daarna willen we allemaal zwemmen en na het zwemmen is het weer ijsjes tijd!
Quinn kan iedere dag een ijsje verdienen als hij s nachts weer een "grote jongen" is geweest.
In Nederland al langer en discussie bij papa en mama.... Mama zegt dat hij een handige Harry is s nachts.... papa zegt ach hij is nog zo klein😏. Nou de teller staat inmiddels op 5 achter elkaar..... I rest my case......
Terug naar de Wanaka tree deze reisleidster had al foto's gezien op internet en er over gelezen, John niet dus die dacht oké nu komt er een hele speciale boom🤣.
Ik lig weer in een deuk nu ik er over schrijf voor mij als hobby fotograaf super mooi de mannen waren het samen eens en vonden het saai 🤣 de rest van de dag heb ik aan moeten horen dat mama samen met z'n 100 andere toeristen naar een spriet in het water heeft staan kijken terwijl er 30 meter ernaast een boom staat van 40 meter hoog haha.
Op naar de dino speeltuin!
Even en uurtje gespeelt en toen heb ik mijn 2 kindjes meegenomen naar de winkel SAAI mama! Snel terug naar het resort en lekker plonzen heerlijk relaxt de middag doorgebracht totdat het te fris werd. Vanavond heeft Quinn dan toch echt weer even kunnen bellen met Opa en Oma Boezer de laatste dagen was de Wi-Fi echt erg slecht dus konden we geen verbinding maken terwijl Quinn zo graag Doc wilde zien en ook wilde vertellen over zijn ijsjes deal. Was weer een geslaagde dag!

1. Familie Groothuis:
    2 januari 2019
    Hahaha hoop dat je genoeg onderbroeken bij hebt dan!🤣🤣
  2. Lia en Carel.:
    2 januari 2019
    Wat genieten jullie .😍geweldig om te lezen .