Milford Sound

1 januari 2019 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

HAPPY NEW YEAR!

Als eerste 2019 in en hoe!

Slapend in een prachtige omgeving en in jaren niet zo rustig haha.

Vanmorgen liep de wekker af om 6.00.

Ja ook tijdens een vakantie gebeurd dat af en toe, zo ook vandaag een wel omdat we weer een mooie excursie op het programma hebben.

De Milford sound in met een boot en een bezoek aan het deep water observatory. Een 3 uur durende tour waarin we naar open zee varen onder een waterval staan en een zeehonden kolonie zien en verder en fantastische omgeving gewoon niet te beschrijven eigenlijk.

Het feit dat we vanaf gistermiddag 12 tot vandaag 12.30 droog warm weer hebben blijkt uniek hier.

Per jaar hebben ze er 200 regen dagen en valt er 9 meter! Water.

Net als bij mt cook zijn dus ook de weer goden ons goed gezind hier😊.

Na de excursie zijn we gelijk terug gereden naar te Anau. We hebben nog 1 stop extra gemaakt bij de mirror lakes om nog mooiere foto's te maken als 2 dagen geleden nu het helderder is zie je nog beter de weerspiegeling in het water n.l.

Morgen naar Wanaka vanaf nu gaan we iedere keer steeds Noordelijker.