Wanaka 2

3 januari 2019 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Na 1,5 week hebben we vandaag allemaal uitgeslapen! Allemaal waren we er aan toe blijkbaar. Vandaag een paar mooie uitkijkpunt bezocht en durven bijna geen foto's meer te maken allemaal zijn ze mooi en als we zo doorgaan komen we met 3000 foto's terug🙈. We hadden hier ook iets gevonden wat misschien wel iets voor Quinn zou kunnen zijn al hadden we er nog een klein beetje twijfels over hoe lang het hem zou boeien. Puzzling World een park vol met illusies, doolhoven en brain readers. Quinn was er echt helemaal dol op ongelooflijk hoe hij bezig bleef om iets uit te vogelen.  We hebben dus maar een paar leuke dingen gekocht voor thuis zodat we thuis ook nog eens kunnen oefenen en kunnen kijken wat onze gasten ervan bakken😀.Er was 1 groot doolhof waar je 4 kleuren torens moest bereiken na 1 uur en 45 min proberen hadden we nog de groene toren niet gevonden en vonden John en ik het welletjes maar tot hij net ging slapen bleef hij er op terugkomen dat het niet was gelukt en dat hij dat jammer vond. Oké ik kan me vastbijten in iets wat ik wil maar wat ik vandaag bij Quinn zag was nog een graadje erger😁. Daarna hebben Quinn en papa nog de laatste energie van de dag weg gezwommen terwijl mama de spullen weer bij elkaar heeft gezocht zodat we morgen weer vroeg op weg kunnen naar onze volgende lokatie Fox Glacier

1. Marcia:
    3 januari 2019
    Blijft boeiend en gezellig om met jullie mee te reizen!
    Nog even en we cancelen onze reis naar nz 🙈😂😂!