Queenstown

29 december 2018 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Vandaag waren we weer eens vroeg wakker, Nee ik zeg het verkeerd Quinn was vroeg wakker.
Papa en mama konden nog wel een uurtje liggen eigenlijk maar Quinn staat gelijk aan als hij wakker word.
Papa mama wat gaan we vandaag onderzoeken?
Gaan we misschien de helikopter doen of met het touw of doen we misschien met de boot?
Nee schat vandaag gaan we een mooie route rijden uit de film lord of the rings. Hmm das saai mama
Daarna gaan we naar de vogels kijken en ook een kiwi vogel kijken. Dat is raar kiwi kun je toch eten mama?
Als we de vogels hebben gezien dan gaan we met de gondel helemaal naar boven de berg op. Mama ik denk dat het touw beter is hoor of de helikopter🙈 en dat al om 6.00 voorspelt wat voor vandaag!

We begonnen dus al vroeg met onze scenic route voor John en mij veel herkenning uit de film en voor Quinn uiteindelijk toch ook een leuke route , stenen gooien in het water en met de voeten het water in om te kijken of het warm genoeg was om te zwemmen haha niet dus hij was snel klaar.
En oude schuur en een oude treinkar waren leuke speel plaatsen beetje picknicken is ook een succes en als je dan nog een brug ziet roept hij super cool mama.
Blijkt toch het saai van vanmorgen toch niet zo saai te zijn.
Uiteindelijk besloten we naar het kiwi birdlife center te gaan nou dat was een heel dingetje John en ik houden helemaal niet van de massa toerisme nou dan moet je zeker niet in Queenstown zijn!
De auto konden we uiteindelijk na een half uur kwijt en toen moesten we nog een 15 min lopen naar de ingang.
Mooie bijkomstigheid was dat de gondel er praktisch langs ligt.
Het kiwi centrum was geen succes thuis rent quinn de dierentuin ook rond en heeft eigenlijk geen oog voor de beesten hier precies zo🙈. Wel mooi opgezet en informatief maar we hebben eigenlijk een marathon gedaan hier haha.
Natuurlijk wel een kiwi beeldje gekocht en voor Quinn een solar kiwi, je kunt hier natuurlijk niet weg zonder.
Na dit buiten nog even wat gedronken en wat gestoeid in het gras en heeft quinn met mijn toestel een fotoshoot van papa en mama gemaakt😍😊 en lol dat hij had.
Op naar de gondels! Binnen no time stonden we boven pra..chtig uitzicht en boven van alles te doen bungy jumpen!🙈 zipline🙈 en luge( soort van rodelen)🙈.
Helaas was hier ook geheel Azië aanwezig Europa deed ook nog een beetje mee kortom niet ons ding.
Terug naar het hotel dat gelukkig en beetje buiten Queenstown ligt en dat wat gegeten en nog even naar de speeltuin gelopen waar we heerlijk rustig nog een uurtje van het uitzicht hebben genoten.
Was een gezellige dag maar hoef denk ik niet meer op te merken dat wij morgen graag weer verder trekken.
Op naar de Milford sound!

1. Familie Groothuis:
    29 december 2018
    Zoek de kiwi!!!🤣🤣🤣 ik heb m gevonden hoor! 😉
  2. Ilse:
    Prachtige foto's weer 😍
  3. Peter:
    29 december 2018
    Leuke verslagen, veel plezier nog
  4. Marcia:
    Jullie genieten !!
    Wij ook aan deze kant 👍👍😘