Queenstown- Milford Sound

30 december 2018 - Nationaal park Fiordland, Nieuw-Zeeland

Met gierende banden Queenstown uit😉🤣.

Om 7.45 zaten we al in de auto en hebben niet meer omgekeken. Lieten we mt cook nog met weemoed achter nu hadden we geen moeite om verder te gaan.

De eerste stop was bij het five rivers café we hadden toen ruim een uur gereden en vonden dat we ver genoeg van Queenstown af waren 😉. Leuke stop met een gezellige tuin waar we een heerlijke cappuccino gedronken hebben met iets echt nz maar ik weet de naam niet meer was lekker in ieder geval😊. Daarna lekker door kunnen rijden naar Te Anau hier een lange stop gedaan laatste mogelijkheid om te tanken en boodschappen doen voor de Milford sound!

Gezellige drukte en een heerlijke speeltuin voor Quinn Waar we ook nog eens konden picknicken. Uiteindelijk moest de koffer nog open want onze Harry zag zo zwart als de kachel en viel hier ook nog uit een speeltoestel dus de tranen maakte het nog mooier allemaal en tot overmaat van ramp werd het verdriet nog erger toen hij wilde gaan drinken maar vergat dat hij zijn mond tegen zijn flesje moest houden.... alles over zijn kleren... stof, tranen, zweet, drinken leuke combo🤣🙈😏. Na 2,5 uur  zijn we aan het laatste stuk begonnen. Het eerste gedeelte was het nog droog en hebben we weer prachtige stops gemaakt maar na een dik uur rijden begon het te regenen ( we zullen maar zeggen het is hier niet voor niets zo groen).

Het mooie is dat met regen hier echt tientallen watervallen ontstaan prachtig om te zien, uiteindelijk hebben we 2 van de wandelingen van ons lijstje niet gedaan omdat het echt te hard ging regenen. De andere hebben we wel gedaan de regen had ook wel wat erbij eigenlijk. Uiteindelijk om 17.30 bij het hotel we hebben we prachtig uitzicht de komende 2 dagen hopelijk stopt het nog met regenen!

1. Dimitri:
    30 december 2018
    Ik zou bijna zeggen: "ik wil ook naar Nieuw-Zeeland"....
  2. Thea en Arie:
    30 december 2018
    Hallo alle drie!
    Wat leuk om elke keer jullie verhaal / belevenissen te lezen!
    We genieten met jullie mee!
    Heel veel plezier, liefs en groeten!
  3. Tini en Marijke:
    31 december 2018
    Hallo buurtjes,
    leuk hoor de reisverhalen.
    Wederom prachtige foto's.
    Wat een geweldig landschap.
    groetjes Tini en Marijke