Yes we zijn er

25 december 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Jaja 4 jaar later en met een extra passagier hebben we dan nu toch nieuw zeeland bereikt.
In 12 uur naar Singapore gevlogen.
Tijdens de reis hebben we een hyper kind gehad wat zich super heeft gedragen filmpjes spelletjes en de snoepjes van opa en oma waren geweldig, maar slapen ho maar nee ik moet alles zien papa en mama!
Mama was toto en heeft de helft geslapen Sorrij schatjes🙈. Ook papa heeft kunnen slapen en als ze rond kwamen met drinken werden we gewoon wakker gemaakt door Quinn, tja dat Engels he dat is een dingetje en als je dan dorst hebt maak je gewoon mama en papa wakker😊.
In Singapore een geweldig hotel lekker gedoucht even geslapen en toen werd quinn wakker mama papa nu wil ik echt naar de speeltuin en de vlinders toe.
12 uur hier vlogen om en toen was het tijd voor het laatste gedeelte.
Nu na 10 uur zijn we dan eindelijk in Christchurch, eerste kerstdag we zijn warm verwelkomt in het hotel helaas is er niets open volgens het personeel dus we gaan heerlijk douchen en iets eten in het hotel beetje rondlopen en dan morgen echt beginnen aan het verkennen van nieuw zeeland