Hokitika- motueka

7 januari 2019 - Motueka, Nieuw-Zeeland

Super mooi begin van de dag de zon schijnt!

Nog even een paar foto's met mooi weer maken😊. Volgens John moeten ze voor mij de fotorolletjes weer terug brengen ik maak er teveel en zelfs Quinn begint te roepen nee mama niet weer een foto(aangemoedigd door John natuurlijk).

Om 8.00 in de auto om een lange rit te beginnen, vandaag is alleen al aan rijtijd 5 uur zonder de tussenstops.

Eerste stop Shantytown toeristische rommel volgens John maar deze stop was voor Quinn bedoeld en die vond het heel interessant missie geslaagd!

Daarna zouden de Pancake rocks & blow holes aan de beurt zijn maar langs de kust was na iedere bocht wel weer een graag uitzicht dus zijn we vaak gestopt. Bij de Pancake Rocks zijn we wel een tijdje zoet geweest. Machtig te zien wat water kan doen en de kracht die er achter zit gigantisch.

Onderweg nog even heerlijk een picknick ingelast en toen was het eindelijk zover bij Murchinson jaja het zipline, meteen toen hij het zag ja mama mag ik nu ja he mama je had het beloofd een beloofd is beloofd. Is echt super cool hoor mama. Het is wel super super super hoog hoor maar ik durf dat!

Vooruit dan met wie wil je? Ik wel met mama🙈.

Dus daar gingen de 2 hoogte helden van deze vakantie🤣. Eerst over een gruwelijke lange swing bridge hoog boven de grond! Om daarna terug te zippen. Papa werd onze fotograaf want die durfde niet volgens Quinn en was gewoon een watje he mama😀. Na het zipline was het nog 2 uur rijden naar Motueka. Daar kwamen we om 16.45 aan en zijn we voor het eerst deze vakantie lekker frietjes gaan eten, daarna nog even heerlijk gezwommen was weer een gezellige dag hier in Nieuw Zeeland. De weken vliegen voorbij we zijn al 2 weken onderweg hebben al zoveel moois gezien en gedaan ,nog een paar dagen het zuider eiland en dan varen we over naar Wellington en zijn we bijna bij Stef fijn om hem weer te zien na 18 jaar.

1. Familie Groothuis:
    7 januari 2019
    Wat n wereldreizigers! Veel plezier bij Stef!!😁☕️
  2. Lia en Carel.:
    7 januari 2019
    Elkaar na 18 jaar weer zien .
    Een geweldig vooruitzicht .❤