Fox Glacier

5 januari 2019 - Foxgletsjer, Nieuw-Zeeland

Vandaagwas het zover eindelijk na dagen zeuren konden we nu toch echt zeggen we gaan met de helikopter mee😀.

Gisteren zagen we dat er een regen front op komst was dus het was even spannend. Om 9.00 melden en allemaal op de weegschaal🙈(er is al schade opgelopen deze vakantie) goede verdeling gemaakt waar we mochten gaan zitten en Quinn en ik hadden het geluk dat we voorin mochten, wat vond hij het spannend maar ook super super super cool zoals hij zelf zei. We gingen super super super hoog he mama nog hoger als met het vliegtuig toch mama haha. Met de helikopter heeft dus meer indruk gemaakt als 24 uur vliegen hier naar toe. Ik durf het bijna niet meer te zeggen maar ook vandaag hadden we dus weer enorm geluk met het weer, ook de sneeuw landing kon doorgaan echt gaaf en zoals mama en Quinn hadden afgesproken samen hebben we mooi papa bekogeld met sneeuw🤣 na de sneeuw landing gingen we achterin zitten bij papa en mocht een andere mevrouw voorin zitten. Dat is niet eerlijk he mama als je een plaatsje hebt moet je blijven zitten dat zegt de juffrouw altijd hoor. Was weer een super gave ervaring!

Uiteindelijk blijkt dat een uur nadat wij gevlogen hebben de lucht echt vol regenwolken zit en de rest van de dag is er niet meer gevlogen...

De rest van de dag hebben we wat boodschappen gedaan en nog een wandeling naar lake Matheson gemaakt.

Morgen gaan we weer verder richting Hokitika.

1. Lia en Carel.:
    Wat gaaf om jullie reis ,zo mee te beleven .😚
  2. Familie Groothuis:
    Prachtige foto’s !!! Wel bietje hoog Ange, maar oke.... t was het waard zie ik😉
    Leuk mee te mogen genieten!!💋
  3. Marcia:
    5 januari 2019
    Geweldige ervaring voor jullie alle drie!
    Foto’s zijn erg gaaf Liek 👍👍😘
  4. Tini en Marijke:
    6 januari 2019
    Wat zal dit een prachtige tocht zijn geweest met de helikopter.
    En wederom super, super mooie foto's.
  5. Erik:
    6 januari 2019
    Toch weer het bewijs dat het leven vooral het verzamelen van waardevolle herinneringen is.. Prachtige reis maken jullie..
  6. Dimitri:
    8 januari 2019
    "Boodschappen gedaan"😂😂😂
  7. Peter:
    8 januari 2019
    Nog misselijk geworden? Ik kan niet tegen een helicoptervlucht maar het is wel ongelofelijk mooi om te doen!