Tongariro

16 januari 2019 - Ohakune, Nieuw-Zeeland

Vandaag eerst heerlijk uitgeslapen, doordat mijn tocht niet door kon gaan gaan we nu met z'n 3e wat routes lopen. Heel mooi gebied hier maar ja waar in Nieuw Zeeland is het nu niet mooi. Na iedere bocht zie je weer andere mooie uitzichten. Dat het weer hier heel snel kan veranderen hebben we vandaag ook gezien. Vanochtend waaide het echt enorm en was het heel koud je zag ook op de berg dat het daar nog veel harder te keer ging. Vanmiddag was het hier ineens heel warm het trok open en uiteindelijk kon de trui en de lange broek gewoon weer uit. Helaas hebben we de top van de berg niet uit de wolken gezien, maar hebben wel weer genoten van de natuur en zelfs Quinn begint steeds meer zelf te lopen en dingen te vragen over wat we zien en doen, maar het allerbelangrijkste voor hem was dat we in een echt "kasteel" slapen.

1. Familie Groothuis:
    16 januari 2019
    Prachtige foto’s!!!! Heb je echt op de grond gelegen om die plaatjes te schieten ??
    Bijna prof 😉 geniet nog lekker verder! 👋🏼💋
  2. Lia en Carel.:
    16 januari 2019
    Wat genieten jullie toch,met ze alle. Geweldig.
  3. Marcia:
    16 januari 2019
    Schitterende foto’s van een geweldige natuur!!!
    Dit is echt genieten 👍💋
    Lijkt wel of dat mannetje van jullie wijzer en groter is geworden.........bedoel dat kleine mannetje John! 😂😂🙈