Tongariro-Rotorua

17 januari 2019 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen waren we weer eens vroeg uit de veren,  en ja hoor super helder vandaag!

Na een laatste foto om 7 uur in de auto gestapt op naar Rotorua. Onderweg nog even tanken en wat boodschappen halen waarna we aan lake Taupo heerlijk hebben ontbeten. De jongens moesten natuurlijk nog even stenen gooien wat vaste prik is geworden zodra we water zien. Daarna in een ruk door naar Rotorua waar we om 11.00 kaartjes hadden voor een farmshow en een farmtour. Quinn keek zijn ogen uit ze hadden 19 verschillende soorten schapen we mochten de kleintjes melk geven al durfde Quinn dat niet. Toen gingen ze het schaap scheren dat was wel raar en of dat het schaap het nu niet heel koud had? Ook konden we zien hoe ze met een hond de schapen bij elkaar hielden. Wat een slimme hond he mama😊. Na de show mochten we op een kar achter een tractor wat al en attractie op zich was voor Quinn, tijdens de tour mochten weer schapen, lama en alpacas voeren na eerst een beetje bang te zijn liep Quinn er later vlot achteraan. Nog even een stop om honing te proeven en kiwi drank te drinken en toen zat het er weer op. In Rotorua is ook een gondel met bovenaan van allerlei activiteiten hier hadden John en ik de tandem luge rit bedacht, alleen hadden we wijselijk onze mond gehouden vanmorgen om zo niet al teveel gezeur te krijgen voordat we daar aan toe waren. Bij de gondels aan gekomen zag hij de kart al staan hij begon al gelijk te stuiteren🤣 mag ik mag ik mag ik please!!!!! Haha nee schat je mag niet maar je moet mee. Heel de rit ging het harder mama kom harder,papa mag ons niet inhalen mama. Tja en dan zit er maar 1 ding op en dat is vooral niet remmen natuurlijk.  Natuurlijk hebben we gewonnen en is papa het watje van de dag🤣. Na dit alles waren we toe aan een plons in het zwembad van het hotel en nieuwe vriendjes maken in de speeltuin hier recht voor de deur leuk om te zien dat Engels Nederlands Duits en Frans gewoon met elkaar speelt en dat ze allemaal hun eigen taal spreken en toch elkaar verstaan. Bijna geen tijd om te eten en te douchen maar 21.00 voor een 4 jarige is toch echt wel laat genoeg. Was echt super super super Awesome vandaag!

1. Lia en Carel.:
    Een geweldige dag weer 😚
  2. Petra Mulder:
    17 januari 2019
    Hoi, Prachtige foto's weer gemaakt. Hebben de schapen schherders John ook meteen onder handen genomen. Fijn dat Quinn het ook zo goed doet dat is een bonus op deze reis. Het is al echt een stoer bink. Geniet nog lekker. Groetjes Petra
  3. Marcia:
    17 januari 2019
    Wat bijzonder om een land zo te leren kennen!
    Dit is zo genieten voor jullie allen!
    Echt top en enorm gaaf........wel beetje lief zijn voor John 😉😉!!!
    Liefs van deze kant 💋👍
  4. Tini en Marijke:
    17 januari 2019
    Wat een stoere foto's van Quinn met de zonnebril.
    Ook leuk om de foto's te zien tussen de schapen.
    Zo aan de foto's te zien was het weer een geslaagde dag voor de familie Boezer
  5. Jannie:
    17 januari 2019
    Wat een ervaringen. Ben benieuwd naar de verhalen van Quinn. Groetjes daar!