ELTHAM

15 januari 2019 - Ohakune, Nieuw-Zeeland

Na 2 dagen weer afscheid moeten nemen van onze vriend Stef en zijn gezin. We hebben een geweldige tijd gehad zo vertrouwd om elkaar weer te zien en heerlijk oude koeien uit de sloot halen. Hij leeft een heel ander leven als wij in Nederland en zoals we altijd al gezegd hebben het past compleet bij hem. Afscheid nemen was weer even zwaar voor ons allemaal. Gaan we elkaar nog ooit zien? Zeg nooit nooit! Het was stil in de auto ieder met zijn eigen gedachte, tot grappenmaker Quinn zei mogen Vincent en Ahrania met ons mee naar huis ander mis ik ze echt super super super erg hoorrrrr. Deze vakantie krijgt alles kracht van Quinn met super super super en alles met een gruwelijke rollende r. Het brak de stilte en we moesten weer had lachen. Dat kan toch niet quinn dat past nooit in het vliegtuig. Nou hij kon best op schoot🤣, stapelen voor 24 uur🙈. Onze tocht van vandaag ging van Eltham naar Tongariro, via een Angelique route🙈. Op internet had ik de Forgotten Highway gevonden dacht dat is wel wat haha, we snappen nu waarom hij bijna niet meer gebruikt wordt, mooi maar vol gruwelijke bochten en een stuk ongeasfalteerd! Aangekomen bij het Chateau een tegenvaller morgen mag er niet gelopen worden de wind is te sterk waardoor het te gevaarlijk is. Waarschijnlijk mag er de komende 2 of 3 dagen niet gelopen worden. Ook geven ze veel regen aan maar dat zou het probleem niet zijn. Mijn crossing waar ik al 5,5 jaar naar uitkijk gaat dus niet door. 🤬 oké veiligheid voor alles maar dit is wel even balen. Nu gaan we morgen wat kleinere wandelingen doen met z'n 3e ook leuk en er is een binnenzwembad!